Blog über Carl Huter´s Original-Menschenkenntnis & Kallsiophie, nichtakademisch, im aktuellen Kontext.

Freitag, 9. Juni 2017

RELIGION GEHÖRT NICHT ZU MEINEM LAND. DEUTSCHLAND - DEINE GUTMENSCHEN. (HELIODA1)



Religion gehört nicht zu meinem Land


LINKs


Deutschland – Deine Gutmenschen

Asylpolitik : Die Gutmensch Matrix .. | volksbetrug.net

https://volksbetrugpunktnet.wordpress.com/2017/06/09/asylpolitik-die-gutmensch-matrix/

Asylpolitik : Die Gutmensch Matrix ..

 

Der Begriff Gutmenschen polarisiert.

Dieses Video beschäftigt sich mit Folgen aus
der Gutmenschen Mentalität und meiner Meinung dazu.





Religion gehört nicht zu meinem Land

von haunebu7

Es wird immer mal von der christlichen Leitkultur geredet und dem schönen christlichem Abendland und das der Islam eine Religion des Friedens sei. 

Nun ich bin Atheist für mich gehört Religion überhaupt nicht zu einem Land, weder zu Deutschland noch zu irgendein anderes Land und schon gar nicht in die Verfassung oder in die Politik, […]

über Religion gehört nicht zu meinem Land — monopoli



Es wird immer mal von der christlichen Leitkultur geredet und dem schönen christlichem Abendland und das der Islam eine Religion des Friedens sei. 

Nun ich bin Atheist für mich gehört Religion überhaupt nicht zu einem Land, weder zu Deutschland noch zu irgendein anderes Land und schon gar nicht in die Verfassung oder in die Politik, es ist reine Privatsache so wie der Gang aufs Klo.


Heimkinder Westdeutschland

Heimkinder in Westdeutschland

Religion wurde schon in jeder Hinsicht missbraucht. 

Man nannte es christlich sogenannte „Verdingbubs“ also elternlose Kinder zu Bauern in den Alpen zu geben, die sie bis zum Abwinken arbeiten ließen, unterernährten und verprügelten, sogar getötet haben sie Kinder. 

Und 

es waren Kinder in christlichen Heimen, Bibelschulen oder Internaten die von Pfarrern missbraucht und von Ordensschwestern verprügelt wurden und das ist noch gar nicht so lange her. 

Aber Aufarbeitung – Fehlanzeige.


Und 

waren es nicht Christen die Nazis über die Rattenlinie ins Ausland schleusten damit sie ihren Anklägern entkommen?

Ich seh auch nicht ein warum ich die Polizei bezahlen muss wenn Christen religiöse Aufmärsche zelebrieren wollen oder warum ich mit meinen Steuergeldern Kirchengehälter bezahle. 
Das machen wir seit nunmehr 100 Jahre, dafür gibt es nicht ein Gesetz!


Ja sitzt da nicht so eine Superchristin auf dem Thron, die vor der Kamera menschelte 

und 

plötzlich machten sich eine Mio. Muslime auf dem Weg quer durch Europa und wanderten hier völlig unkontrolliert ein, trotz Terrorwarnung des IS. 



Von den Verwüstungen entlang des Weges und den Opfern die bei Anschlägen zu Tode kamen mal abgesehen, sind ja auch genügend durch Flüchtlinge durch Schleuser umgekommen. Das dies überhaupt ein „Geschäft“ wurde, hat sie doch verursacht und damit ihren Tod billigend in Kauf genommen.

Den hat sie bereits in Kauf genommen als sie die Gelder für die UN-Flüchtlingslager halbierte. Warum wird sie nicht zur Rechenschaft gezogen?

Und 


dann wären da noch die Muslime von denen 44% meinen, sie müssten mein Land zu einem Islamischen Land machen. 

Und am besten ist Muttis Rat, wir müssten uns doch nur in der Kirche Bilder ansehen, wenn wir Angst vor Vergewaltigern haben. Das ist ja mal so ein richtig nützlicher Rat.


Nun ich habe mal kurz unsere geliebte Wahrheitspresse und die Fahndungsberichte durchgeblättert, dort ist Leipzig derzeit die Welthauptstadt der Vergewaltiger. Da sind wohl die Spanner von der Isar hingezogen, wenn´s nicht gerade Eingewanderte sind die meinen das hier wäre ein Selbsbedienungsladen für Notgeile.

Da werden nicht nur 12jährige Mädels Richtung Westen entführt, sondern man ist weder mit 48 noch mit 58 vor Übergriffen sicher. 

Die Beschreibungen „südländischer Typ“ ist die politische Tabuisierung dieses Themas. 

Dem Bürgermeister aus dem Westen der sich besonders durch ethnische Reinigung von Ossis in öffentlichen Kultureinrichtungen hervor tut, interessiert das nicht die Bohne, wieviel Serienvergewaltiger in „seiner“ Stadt herum laufen.

Quelle: Fahndung Sachsen . Und wer sich sonst mal umschauen will, das gibt es auch die Fahndung Bundesweit.

Polizeifahndung 2013 - mutiger Ossi hisst DDR Flagge vor Leipziger Hauptbahnhof

Polizeifahndung 2013 – mutiger Ossi hisst DDR Flagge vor Leipziger Hauptbahnhof



Aber wehe es rennt einer mit DDR-Fahne über die Straße, oder hängt sie vor dem Bahnhof auf, da kommt sofort ein Scheriff an gewackelt und es gibt sogar eine Kripo „DDR-Fahne“.

Noch schlimmer ist ja wenn einer einen Kranz auf einem Grab gefallener Soldaten und das in NVA-Uniform. Der wird nämlich vor einem Richter geschleift und finanziell ruiniert. Ratet mal woher der Richter kommt.

Und wenn sie als Ossi Lehrer sind und den Kindern den wahren Alltag des DDR-Schulsystems vermitteln wollen, dann hetzt man ganze Pressekolonnen auf den ach so bösen Lehrer und verlangen ihre Entfernung aus dem Schuldienst.

Ja derartige Verbrecher werden hier verfolgt.



[MEINUNGSFREIHEIT IN BRD NICHT GEWÄHRLEISTET]

2014 Ex-NVA ehren russische Kriegsgefallene - sie landeten vor Gericht

2014 Ex-NVA ehren russische Kriegsgefallene – sie landeten vor Gericht

Und falls sie glauben das sei ein Einzelfall. Mit dem falschen Plakat sind sie auch das Ziel der Verfolgung, oder mit der falschen Partei oder wenn sie zu einer Demo mit Skateboard-Schutz gehen oder behaupten der jeweilige Throninhaber trage ein Toupet. 

Sie glauben gar nicht für was man so alles verfolgt werden kann. 

Meinungsfreiheit gibt es hier nicht mehr, auch ein Recht des Volkes auf Selbstbestimmung. Das steht alles nur auf Papier und Papier ist geduldig.


***


Schwedisches Notfallzentrum darf keine Vergewaltigungsopfer mehr behandeln, sondern muss sich von nun an um „traumatisierte“ Flüchtlinge kümmern

von haunebu7

Von der Opferbetreuung zur Täterbetreuung – „Es ist völlig verrückt.“ Von Joe Wilson für http://www.WND.com, 8. Juni 2017 

Ein Notfallzentrum in Schweden hat migeteilt, dass sie nicht mehr länger Vergewaltigungsopfer behandeln werden, um sich stattdessen auf die wachsende Flüchtlingsbevölkerung zu konzentrieren

Das Krisentrauma- und Behandlungszentrum im schwedischen Stockholm wurde von Vertretern der Stadt Stockholm kürzlich […]

über Schwedisches Notfallzentrum darf keine Vergewaltigungsopfer mehr behandeln, sondern muss sich von nun an um „traumatisierte“ Flüchtlinge kümmern — Der Honigmann sagt...

***


Vergewaltiger dienen daher bestenfalls als Begründung in jeder Ecke Kameras aufzuhängen, damit jeder hier rund um die Uhr überwacht werden kann. 

Naja, ausser die richtigen Nazis die irgendwo in Bayern oder Hessen sitzen und die Menschen aufhetzten. Die bleiben unbehelligt.


Deswegen will ich euch mal meinen Standpunkt erläutern, was nicht in mein Land gehört

  1. Menschen die andere mißbrauchen, zwangsverheiraten oder Genitalverstümmelung, mit Säure übergießen, Ehrenmorde und Tierquälerei religiös begründen
  2. Menschen die mein Land zu einem Islamstaat machen und unter Kopftücher oder in Geschlechtertrennung zwingen wollen
  3. Menschen die mein Land zu einem „christlichen Abendland“ machen wollen und Kreuze in Schulzimmer erzwingen oder Missionierung und Kirchengehälter aus Steuergeldern sponsern
  4. Menschen die jegliche Religionsgesetze und/oder Scharia über das Gesetz stellen
  5. Treuhand Report v. Christa Luft

    Treuhand Report v. Christa Luft

    Menschen die Seilschaften jeder Art über das Gesetz stellen

  6. Menschen die Verbrechen leugnen und Geschichtsverzerrung betreiben statt sie aufzuarbeiten
  7. Menschen die das Privatisieren, was der Allgemeinheit gehört und von der Allgemeinheit bezahlt wurde
  8. Menschen die Gruppenpinkel-Klo und ähnlichen Schwachsinn als Toleranz verkaufen
  9. Menschen die Rassismus gegen Deutsche betreiben, die haben genauso Rechte wie alle anderen
  10. Menschen die meinen das Volk wäre zu doof selbst zu entscheiden was es will und versuchen es zu manipulieren
  11. Menschen die Zwangsarbeit und Idiotenkurse legalisieren und „Freiwilligkeit“ erpressen
  12. Menschen die Soldaten in meinem Land installieren das fremden Ländern als „Hilfstruppe“ dienen soll und Eliten vor dem Zorn des Volkes beschützen soll. Die Eliten haben sich das sicherlich nicht grundlos verdient und daher ist es Völkerrecht.


Wenn Einer meine Hilfe nimmt und sich nicht anpassen will oder sich nicht benehmen kann, Gesetze bricht und die Grundsätze der Menschenwürde und des Völkerreichtes verletzt, dann hat er jegliche Hilfe und jeden Schutz verwirkt.


***


Islamisierung schreitet voran: Hidschab als Dienstkleidung in Frankfurter Krankenhäusern

von haunebu7

Dank Dr. Marion Friers, Geschäftsführerin Personal, Pflege und Kommunikation, der Frankfurter Rotkreuz-Kliniken, gehört das islamische Unterdrückungssymbol für die Frau jetzt zum Roten Kreuz. 

In den Frankfurter Kliniken der Organisation ist der Hidschab nun offiziell Dienstbekleidung. Das war ganz einfach, es reichte, dass eine moslemische Krankenpflegeschülerin das so wollte. Bouchra Boulaich, die Auszubildende, war es leid,…

über Islamisierung schreitet voran: Hidschab als Dienstkleidung in Frankfurter Krankenhäusern — anonymousnews.ru


***


Heimkinder Westdeutschland

Ich will euch mal den Islam als „Religion des Friedens“ etwas näher bringen und seine 200 getöteten Opfer der letzten 30 Tage,  für die sich unser großes christliches Herz samt seiner Medien nicht erwärmten. 

Es handelt sich hier ausschliesslich um religiös motivierte Übergriffe und die Quellen sind öffentlich einsehbar. Ich würde auch gern eine Liste der Christen, Juden, Buddhisten, Hinduisten und sonstiger Weltreligionen daneben stellen, wenn es sie denn gäbe.

Leider reicht Demokratie nicht soweit, daher sei auf die Seite „christliche Leidkultur“ auf



Benutzt euren Verstand – gehört Religion zu unserem Land?
Wer bestimmt denn das? Ich und die anderen 84 Mio, nicht Mutti und ihre Theatertruppe.




DateCountryCityKilledInjuredDescription
2017.06.08NigeriaMaiduguri1424Islamists attack a small town with suicide bombers and heavy guns, killing about fourteen residents.
2017.06.08SomaliaAf Urur3818Beheaded civilians are among thirty-eight killed when al-Shabaab overrun a small town.
2017.06.08IndiaNawgam12Pakistani-backed terrorists kill an Indian border guard.
2017.06.08PakistanMastung20Two Chinese nationals are slaughtered in captivity by the Islamic State.
2017.06.07IranTehran1232At least twelve others are killed when a sucide bomber detonates at a parliament building.
2017.06.07IranTehran210Two Fedayeen suicide bombers attack a Shiite shrine, killing two patrons.
2017.06.07AfghanistanSpin Boldak38Two children are among three refugees wiped out by suspected ISI.
2017.06.06IraqHit73A Shahid suicide bomber blows up seven innocents at a market.
2017.06.06KenyaMandera11Islamists are suspected of firing on a van and killing a woman.
2017.06.06Egyptal-Arish20Two cops are hunted and killed by Religion of Peace loyalists.
2017.06.06KenyaGarissa40Religious extremists take out four aid workers with a landmine.
2017.06.06Iraqal-Farouq150Fifteen women are cut down by ISIS machine-gun fire.
2017.06.06AfghanistanHerat715A bomb left outside a rival mosque claims the lives of seven innocents.
2017.06.06FranceParis01A radicalized Muslim attacks a cop with a hammer outside the Notre Dame cathedral.
2017.06.05AustraliaMelbourne14An ISIS-inspired migrant from Somalia kills a man and takes a prostitute hostage.
2017.06.05SomaliaKismayo320An al-Shabaab bomb takes the lives of three people.
2017.06.05IraqBaghdad14A 10-year-old boy is disassembled by an ‚insurgent‘ mortar fired into his family home.
2017.06.04IraqZanjili3224A wave of suicide bombers produces thirty-two dead Iraqis.
2017.06.04PakistanTalibul Moula10An 18-year-old girl is shot to death by her father for ‚having an affair.‘
2017.06.04PakistanSpini20Two Hazara religious minorities are gunned down for their faith.
2017.06.04AfghanistanKandahar61Two religious men join the police and then gun down six colleagues in cold blood.
2017.06.04PakistanQuaidabad10A barber is shot to death in his shop by sectarian Jihadis.
2017.06.03IndiaBijapur11A pregnant woman is burnt alive by her family for marrying a Hindu man.
2017.06.03AlgeriaFerkane24Fundamentalists kill two local soldiers with a roadside bomb.
2017.06.03Burkina FasoSoum50A family of three is among five wiped out by Muslim terrorists.
2017.06.03IraqHalabsah13Four suicide bombers manage to kill only one other person.
2017.06.03PhilippinesMarawi10A 70-year-old is picked off by an Islamic sniper.
2017.06.03AfghanistanKabul2087Three suicide bombers detonate at a a funeral, killing twenty mourners.
2017.06.03PakistanNawabshah20Two people are murdered over alleged adultery by the woman’s brother-in-law.
2017.06.03IndiaLower Munda24Hizb-ul-Mujahideen members ambush and killed two local security personnel.
2017.06.03EnglandLondon848Three former migrants to Europe shout „this is for Allah“ as they plow into pedestrians on London Bridge and then proceed to a market, where they stab anyone within reach. Eight others are left dead.
2017.06.03IraqShifa410Forty-one civilians are reported murdered by ISIS as they attempt to flee the caliphate.
2017.06.03CanadaScarborough, ON01A woman pledges to ISIS and then attacks a store employee with a knife.
2017.06.02TunisiaSidi Bouzid10A young shepherd is kidnapped and beheaded by Islamic extremists.
2017.06.02CameroonKolofata1130Eleven are left dead when Islamists strap two girls with bombs and send them into a refugee camp.
2017.06.01IraqZanjili723Seven civilians are murdered for trying to flee the caliphate.
2017.06.01NigerAbala60Armed Jihadists roll up on a checkpoint and machine-gun a half-dozen border guards.
2017.06.01GermanyOldenburg10A father of two is stabbed to death by two Muslims for smoking during Ramadan and refusing to fast.
2017.06.01AfghanistanBehsud14A security guard outside an airport is killed by a Fedayeen suicide bomber.
2017.06.01Yemenal-Hazm615Terrorists set off a bomb at a marketplace that takes six lives.
2017.06.01IraqMosul1630One-hundred and sixty-three civilians are massacred by the Islamic State as they attempt to flee the caliphate.
2017.05.31IraqMosul340Women and children are among thirty-four civilians executed point-blank for trying to flee the caliphate.
2017.05.31IraqHit37Three Iraqis are laid out by a Shahid suicide bomber.
2017.05.31IraqBab el-Beid50A child is among three civilians killed in a targeted attack by three suicide bombers.
2017.05.31KenyaFafi10Islamists abduct and murder a teacher.
2017.05.31NigeriaKaya140Islamists cut fourteen innocents to shreds with automatic weapons.
2017.05.31KenyaMangai80Eight Kenyans are taken down by al-Qaeda linked bombers.
2017.05.31AfghanistanKabul150460The Haqqani network detonates a massive suicide truck bomb during rush that kills over ninety, including many women and children.
2017.05.31IraqSinjar22An ISIS booby-trap kills two people in their own home.
2017.05.30IraqShifa600Twenty-three women are found along with elderly men in grave containing the bodies of sixty Islamic State torture victims.
2017.05.30IraqBay Hassan36Three guards are killed during an ISIS attack at an oil facility.
2017.05.30IraqHit810A Fedayeen suicide bomber takes out eight Iraqis.
2017.05.30IraqBaqubah76A bomb blast at a rival mosque is one of two attacks that leave seven dead.
2017.05.30IraqKarrada1732A Sunni suicide bomber targets an ice cream shop in a Shiite area, killing sixteen mostly women and children.
2017.05.30IraqBaghdad1437Islamic State terrorists detonate a car bomb on a bridge during rush hour that claims that life of fourteen commuters.
2017.05.30PakistanPeshawar10A man is shot to death at a mosque by suspected terrorists.
2017.05.30PakistanMattani40Four members of a peace committed are machine-gunned by Islam advocates.
2017.05.30IraqBaghdad719Seven lives are claimed by four Mujahideen bomb blasts.
2017.05.30Syriaal-Joura1740Three children are among seventeen lives lost when ISIS militants send mortars into a residential area.
2017.05.29LibyaGhat14Suspected terrorists fire on a family, killing one member.
2017.05.29IraqShirqat13A child is disassembled by Islamic shrapnel at a market.
2017.05.29NigeriaNguro50Five displaced persons are beheaded by Boko Haram.
2017.05.28IraqShirqat50Three children are obliterated along with their parents by an ISIS rocket attack on their home.
2017.05.28IraqMosul400Islamic State members turn their weapons on women and children fleeing the city, mowing down at least forty.
2017.05.28PhilippinesMarawi80Eight employees at a rice mill are murdered by Jihadists for ‚having betrayed their faith‘.
2017.05.28IraqMosul120Caliphate members set fire to a hospital and execute a dozen young people inside.
2017.05.28SomaliaRamo Adey10A 44-year-old man is buried up to his neck and stoned to death for adultery.
2017.05.28IraqBaqubah316Three people are killed when a suicide bomber detonates outside a court.
2017.05.28AfghanistanShakhil Abad20A man and his son are shot to death in their home by suspected fundamentalists.
2017.05.28NigeriaGumsri70Seven villagers are machine-gunned in the middle of the night by Boko Haram.
2017.05.27PhilippinesMarawi190Three women and a child are among nineteen civilians found slain by Islamic extremists near a university.
2017.05.27AfghanistanQadis1417Mostly civilians are killed during a Taliban attack.
2017.05.27PakistanKacha Khuh10An 18-year-old is hacked to death with an axe by her brother for marrying by choice.
2017.05.27AfghanistanKhost186A Shahid suicide car bomber slaughters eighteen at a public bus station.
2017.05.27AfghanistanCharchino110A group fighting for Islamic law attacks checkpoints, killing at least eleven.
2017.05.26IraqBaghdad13Jihadis bomb a market, killing a patron.
2017.05.26EgyptMinya2923Christians on their way to a monastery make easy pickings for Islamic gunmen, who massacre twenty-eight – including ten children.
2017.05.26NigeriaJiwa10A mob lynches a religious minority for urinating near a mosque.
2017.05.26IraqMosul270Five children are among twenty-seven civilians gunned down for trying to flee the caliphate.
2017.05.25AfghanistanShah Wali Kot155Fifteen Afghans are mowed down during a Taliban attack.
2017.05.25EgyptRafah30An Islamist bomb claims three lives.
2017.05.25AfghanistanWashir62A suicide bomber snuffs out six innocent lives.
2017.05.25AfghanistanKunduz19A religious militant fires a shell outside a school that kills one student.
2017.05.25IraqMosul100Seven women and three children are executed for refusing sex to Jihadis.
2017.05.25CameroonMakary10Islamists murder an off-duty soldier while he is playing soccer.
2017.05.25KenyaLiboi54al-Shabaab claims five more lives with an IED.
2017.05.25Egyptal-Arish10Religious radicals fire into a vehicle and kill a father in front of his family.
2017.05.24AfghanistanMaiwand138The Taliban attack a local military base, killing thirteen.
2017.05.24NigeriaMaiduguri30Islamists strap bombs to three women.
2017.05.24IndonesiaJakarta310Two suicide bombers detonate outside a bus terminal, killing three guards.
2017.05.24PakistanBannu10A polio vaccination supervisor is shot to death by fundamentalists.
2017.05.24IraqMosul230An ISIS booby-trap takes out a family of twenty-three taking shelter. The victims include pregnant women and children.
2017.05.24KenyaMandera52Five Kenyans are brought down by Islamic bombers.
2017.05.24PhilippinesMarawi90Nine Christians are captured by Islamic militants and shot to death.
2017.05.24PhilippinesMalabang10A local police chief is beheaded by Muslim extremists.
2017.05.24KenyaGarissa38The Red Cross reports three dead from an al-Shabaab landmine.
2017.05.24SomaliaBari512Five people are exterminated by a Shahid suicide bomber.
2017.05.24PakistanGhourgushti10A man is stoned to death.
2017.05.24NigerTillaberi30Jihadists gun down three innocents.
2017.05.23IraqSarjkhana130Thirteen civilians are executed for attempting to flee the caliphate.
2017.05.23MaliAguelhok21Two UN Peacekeepers are murdered by Muslim extremists.
2017.05.23PhilippinesMarawi312Three security personnel are killed during a violent rampage by Abu Sayyaf.
2017.05.23ThailandYala20Muslim ‚insurgents‘ open fire on a police patrol, killing two members.
2017.05.23SyriaHoms430Four people are killed when suicide bombers detonate a truck bomb near an airport.
2017.05.23AfghanistanMaiwand34Civilians riding a tractor are pulverized by a Taliban bomb blast.
2017.05.22AfghanistanNangarhar413Four civilians are cut to shreds by Taliban bullets.
2017.05.22PakistanTirah Valley53Five members of a peace committed are modularized by a Religion of Peace bomb blast.
2017.05.22AfghanistanKohistanat50Five people on their way to a funeral are murdered by Sunni fundamentalists.
2017.05.22AfghanistanPuli Alam10The Taliban pick off a man on his way to a rival mosque.
2017.05.22IraqDiyala44Five Islamic State suicide bombers kill four security personnel.
2017.05.22EnglandManchester22119Children are among twenty-two young people blown up at a concert by a Fedayeen suicide bomber.
2017.05.22SyriaDeir Ezzor720Two children are among seven lives claimed by Islamic State rockets.
2017.05.22IraqHawija180Eighteen civilians are executed by the Islamic State.
2017.05.22AfghanistanShah Wali Kot119A attack by religious hardliners leaves eleven dead.
2017.05.21IraqMosul64A half-dozen Iraqis are disassembled by a Shahid suicide bomber.
2017.05.21IraqNajjar30A Fedayeen suicide car bomber takes out three others.
2017.05.21SyriaTal Touqan1424An ISIS suicide bomber blows up fourteen rival Islamists at a meeting place.
2017.05.21SyriaDeir Ezzor1563Children are among fifteen civilians picked apart by Islamic State shrapnel.
2017.05.21AfghanistanShah Joi2010At least twenty local cops lose their lives to a series of Taliban ambushes.
2017.05.21IraqMosul89Two separate ISIS suicide blasts leave eight others dead.
2017.05.20PakistanKohistan20A young couple is hacked to death on suspicion of sexual activity.
2017.05.20IraqHawija40Four civilians are brutally executed by caliphate members.
2017.05.20IndiaNowgam20Two border guards are murdered by Islamic terrorists.
2017.05.20PakistanKarachi20Two locals are shot to death by Lashkar-e-Jhangvi.
2017.05.20NigeriaMussa740Islamic terrorists open fire on villagers, killing at least seven.
2017.05.20NigeriaDalori42Four displaced persons are beheaded by Boko Haram Islamists.
2017.05.20SyriaJazrat al-Boushams190Two children and two woman are among nineteen Shiites executed in their village by the Islamic State.
2017.05.20AfghanistanGardez331Five suicide bombers storm a bank, killing three inside.
2017.05.20AfghanistanKohat40Four police officers are machine-gunned point-blank in their vehicle by Jamaat-ul-Ahrar.
2017.05.20AfghanistanKabul21Islamists storm a humanitarian group’s guest house, behead the guard and murder a German woman.
2017.05.19SyriaZuwyinah220A suicide bomber plows into a formerly liberated town, massacring twenty-two others.
2017.05.19IraqBaghdad1925Two suicide blasts leave nineteen Iraqis dead.
2017.05.19IraqSadra3032Thirty pilgrims on a bus are pulled into parts by a Shahid suicide bomber.
2017.05.19IraqRumaila32A Fedayeen suicide bomber detonates at an oil field, killing three guards.
2017.05.19LibyaSuluq611Six people are blown up by Muslim terrorists while leaving a rival mosque.
2017.05.19NigeriaMaiduguri04Three male suicide bombers attack a female hostel.
2017.05.19AfghanistanMohammad Agha113Five children and five women are among a family of eleven blown into shreds by Sunni bombers while traveling to a wedding.
2017.05.19USATampa, FL20A recent convert shoots two people to death for disrespecting Islam.
2017.05.19SyriaMaskanah10A man is tortured and beheaded for being an ‚infidel‘.
2017.05.18AfghanistanMarko Bazar50A religious extremist in uniform poisons and then shoots five colleagues…
2017.05.18SyriaSalamiyeh520A horrible assault by the Islamic State on several Shiite towns leaves over fifty dead, including women and children who were de-limbed and beheaded.
2017.05.18IraqMarir58A wave of Islamic State suicide bombers take out five Iraqis.
2017.05.18IraqTuz Khormato911Nine people at a market are sent to Allah by a Shahid suicide bomber.
2017.05.18IraqAbu Ghraib28Jihadis set off a bomb at a popular market, killing two patrons.
2017.05.18IraqBaghdad15Suspected ISIS bomb a store, killing one passerby.
2017.05.18IraqKirkuk215An ISIS attack on Kurds leaves two dead.
2017.05.18SyriaDeir ez-Zor33Three residents are pulled into pieces by ISIS shrapnel
2017.05.18AfghanistanHerat12Islamists fire on a bus, killing one occupant.
2017.05.18IndiaGadoora10Islamic militants murder a 45-year-old man.
2017.05.18ItalyMilan03A militant Muslim stabs three people at a train station.
2017.05.17IraqRawa40Four civilians are brutally shot to death by Islamic State members.
2017.05.17IraqMosul160Sixteen civilians are executed for attempting to flee the caliphate.
2017.05.17IraqMosul20An ISIS bomb planted in a family home disintegrates two occupants.
2017.05.17AfghanistanJalalabad616Five employees and a guard are murdered during a suicide assault on a TV station by Religion of Peace proponents.
2017.05.17SomaliaWadajir30An Islamist car bomb takes out three sappers.
2017.05.16IraqMadaen12A bomb blast at a grocery store leaves one dead.
2017.05.16IraqRutba23Islamic militants open fire on a group of border guards, killing two.
2017.05.16NigeriaKonduga26Three female suicide bombers kill two sleeping brothers at a refugee camp.
2017.05.16KenyaLiboi40Four are left dead after a family vehicle hits an al-Shabaab IED.
2017.05.16Saudi Arabiaal-Masoura15Suspected Shiite radicals take out a local cop with an RPG.
2017.05.16AfghanistanAsad Abad20The Taliban fire a rocket into a market, killing two patrons.
2017.05.16AfghanistanLaghman23Two woman are killed and three children wounded by Sunni shrapnel aerating their home.
2017.05.16AfghanistanDar-e-Tapa22Two children are reduced to pulp by a Taliban IED.
2017.05.16AfghanistanKandahar110Fundamentalists kill one civilian with a planted bomb.
2017.05.15SyriaDaraa20Two Syrians are beheaded by Jaish Khalid ibn al-Walid
2017.05.15KenyaOmar Jillo10Islamists burst into a family home and kill the father.
2017.05.15NigeriaTaraba120At least a dozen people are massacred by Muslim terrorists in attacks on five communities.
2017.05.15SomaliaQasahdhere07Islamists detonate a bomb at a restaurant.
2017.05.15SyriaDeir Ezzor114One person is killed by a well-placed ISIS shell into a neighborhood.
2017.05.15IraqHaditha24Two innocents are blown up in their own home by suicide bombers.
2017.05.15IranAhvaz24Sunni ’separatists‘ murder two local cops.
2017.05.15SyriaRukban612At least six refugees are blown apart by two bombs planted at their camp,
2017.05.14AfghanistanZazi Aryub42Two civilians and two border guards are leveled by a fundamentalist bomb blast.
2017.05.14SyriaMayadin20A man and woman are stoned to death for adultery.
2017.05.14IraqShaanoun80Eight victims of a suspected ISIS execution are found in a mass grave, including five women.
2017.05.14IraqBaghdad48Two Mujahideen blasts claim four lives.
2017.05.14PakistanWalicheena20A politician and his driver are riddled with bullets by Islamic extremists.
2017.05.14EgyptSheikh Zuweid38Three Egyptians are killed in two attacks by Islamic militants.
2017.05.14AfghanistanMehtralam60Six children between the ages of 6 and 12 are disassembled by Sunni shrapnel.
2017.05.14MaliAguelhok20A young couple is put in the ground and stoned for having unmarried sex.
2017.05.14IraqMaliya70Seven civilians are vaporized by a Sunni rocket.
2017.05.13NigeriaAmarwa110At least eleven villagers are shot and hacked to death by Islamists.
2017.05.13SyriaBokamal20A child is among two people executed by the Islamic State.
2017.05.13NigeriaMaiduguri11Three suicide bombers detonate at a university, killing a security guard.
2017.05.13AfghanistanKabul30Suspected Taliban murder two women and a small child with a sticky bomb.
2017.05.13IraqMosul93Suicide bombers murder nine Iraqis.
2017.05.12Saudi ArabiaAwamiya20A 2-year-old child is among two innocents cut down by Shiite gunmen.
2017.05.12ChadKaiga90At least nine others are killed during a surprise Boko Haram attack.
2017.05.12PakistanMastung2737A massive suicide bomb blast snares over two dozen souls.
2017.05.12KenyaNyeri20Two laborers are murdered by al-Shabaab…
2017.05.11IraqSalahuddin30A young family of three is obliterated in their own home by Islamic shrapnel.
2017.05.11AfghanistanAdraskan70Two women and three children are among a family of seven exterminated by Taliban bombers.
2017.05.11IraqBaghdad24Jihadi bombers vaporize two civilians.
2017.05.11IraqSallamiya640Sixty-four bodies wash up on the shore after snipers open fire on families crossing a river to escape the caliphate.
2017.05.10YemenDuaan16An al-Qaeda suicide bomber kills one other person at a checkpoint.
2017.05.10EgyptRafah132Islamic extremists machine-gun thirteen tribesmen point-blank.
2017.05.10BangladeshBenipur11A firefighter is killed by a suicide bomber.
2017.05.10IraqAbu Ghraib10A civilian is dismantled by Mujahid shrapnel.
2017.05.10NigeriaBuruku40Militant Muslims slaughter four more villagers.
2017.05.10IndiaKulgaon10Hizbul Mujahideen kidnap a 22-year-old man from a wedding and brutally execute him.
2017.05.10AfghanistanSpin Boldak23A bomb planted by Sharia activists leaves two dead.
2017.05.09AfghanistanKandahar10A cleric is cut down by Religion of Peace rivals.
2017.05.09AfghanistanArghandab10A civilian succumbs to Taliban shrapnel.
2017.05.09IraqHawija400Forty people are executed by the Islamic State.
2017.05.09AfghanistanParwan90At least eight children and a teacher are sent straight to Allah by a bomb planted in their seminary classroom.
2017.05.09SyriaRaqqa10A Russian captive is beheaded by Islamic State members.
2017.05.09ThailandPattani162Children are among the casualties of two Muslim bomb blasts at a shopping center.
2017.05.09IraqMosul58Five people are killed in a series of ISIS attacks.
2017.05.09SomaliaGoofgaduud170An al-Shabaab attack leaves at least seventeen dead.





 

Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part IV.7
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
Fortsetzung
 
Naturheilbewegung
 
Ein Mann, ein Wort.


 
Die falschen und die wahren Freunde und die eigenen Fehler und Feinde in der Naturheilbewegung, welche der wahren Heilwissenschaft der Zukunft 
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part IV.6
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
Fortsetzung
 
Wer ist ein Kurpfuscher und wer ein wahrer Arzt?
 
Kurpfuscher ist der, welcher eine Tätigkeit bei Kranken ausübt, über die er sich keine Rechenschaft ablegen kann, bei vorherrschend 

 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part IV.5
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
Fortsetzung
 
Das Ende der Kurierfreiheit.
(Mit Genehmigung des Herrn Reinhold Gerling aus der Zeitschrift „Der Naturarzt“ v. März 1898. Verlag Wilh. Möller, Berlin)
 
Es wirft doch ein scharfes
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part IV.4
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
Fortsetzung
 
Hutersche Wissenschaft
 
Die Verbreitung meiner Wissenschaft durch mündlichen und brieflichen Unterricht, Vorträge und sonstige Schriften.
 
Angesichts dieser Tatsachen und einzig in
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part IV.3
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
Fortsetzung
 
Über das vermeintliche Können hinaus.
Im Nachstehenden will ich einige Beispiele aus meiner diagnostischen und heilkundigen Praxis anführen, welche bestätigen, dass sowohl die 

 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part IV.2
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part IV.1
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part III.4
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part III.3
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part III.2
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part III.1
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm

 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.13
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.12
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.11
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.10
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.9
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.8
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.7
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.6
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.5
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.4
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.3
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.2
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part II.1
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part I.12
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm

 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part I.11
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part I.10
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part I.9
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part I.8
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part I.7
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part I.6
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part I.5
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part I.4
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - Part I.3
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - part I.2
Die psycho-physiologische Naturheilkunde             Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm
 
Carl Huter: Heilwissenschaft der Zukunft - part I.1
Die psycho-physiologische Naturheilkunde            Bearbeitung: Medical-Manager Wolfgang Timm


Nikola Tesla’s 5 „verloren gegangene“ Erfindungen, welche die globale Elite bedrohten

von haunebu7

von cosmicus 

Die meisten großen Erfindungen verändern die Gesellschaft grundlegend, in der sie existieren. Da die Menschen an der Spitze der sozialen Struktur mehr zu gewinnen haben, indem sie den Status quo verstärken, unterdrücken sie revolutionäre Technologien, die zwar für die Welt günstig sind, aber gefährlich für ihre Existenz. 

Ingenieurgenie Nikola Tesla war keine Ausnahme.…

über Nikola Tesla’s 5 „verloren gegangene“ Erfindungen, welche die globale Elite bedrohten — Der BRD-Schwindel




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen